3 Kasım 2009

Gıccık Kız Vol.11

Eşşek kadar olup da bebek sesiyle konuşan kadınlara gıcık oluyorum! Sevmediğim ot misali sürekli burnumda bitiyorsunuz Allahsızlar! Eskiden 35-36 yaşlarında bir kadın vardı ofiste, o öyle yapardı sadece, şimdi bir 79'lu bir de 82'li aynı şeyi yapıyor! "Men erkenden çıkçaktım ta oğğdan sonna şok iş vağğ die kalmak zorunda kaldım ama ççook yoruldum büüle gösslerim ağrıdı yaağ" Bu nedir yahu?! Özürlü gibi konuşunca sevimli olduğunu mu sanıyorsun, iksir içmiş misali gençleştiğini mi? Sabrediyorum, düzgün cümle kurana kadar "Efendim? Pardon, anlamadım?" diye tekrar ettiriyorum ama bir gün çekemez anıma denk geleceksiniz ağzınızın ortasına 2 tane çarpıcam.

5 yorum:

VodviL dedi ki...

sen 2 tane çarpsan, sonra olaylar gelişse sonra burada anlatsan bizde okusak xD

Aicha! dedi ki...

Eşşek kadar olup da böyle konuştuklarına göre biraz cinsler yazık sana :)

La Santa Roja dedi ki...

VodviL cat fight mı istiyosun guzum? Sinirlerim allak bullakken dün metroya girene kadar 2 kadınla kavga ettim, yakında o da olur yani :p

Aicha kendilerini sevimli sanmaları çok ilginç geliyor bana, çevrelerinden lafları geçen birileri, ne bileyim anaları kardeşleri kocaları sevgilileri de mi söylemiyor acep?

valerie dedi ki...

yazık kadıncağızlara..zordur öyle sesler çıkarmak.:D

La Santa Roja dedi ki...

Valla kimse kafaarına silah dayamıyor :)