16 Kasım 2009

Kırık Makas


Şu an kendimi tam olarak böyle hissediyorum.

6 yorum:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Ne oldu sana?

pudra dedi ki...

oyyy kurban olurum.

La Santa Roja dedi ki...

Çok güvendiği, ondan zarar gelmeyeceğine çocukça bir şekilde inandığı insan ona "yapılması gerekli olduğunu düşündüğü" şeyi yaptırmış Kedi'cim. Minik hazırlıksız yakalanmış, hem şaşırmış hem üzülmüş, güvendiği dağlara kar yağmış, haksızlığa uğramış hissetmiş, güvendiği ona "Sus bakayım!" dediği için kendini tutmaya çalışmış ama gözlerinden yaşlar süzülmüş, kurbanlık koyun gibi oturmuş ne olacaksa olsun diye beklemeye başlamış.

O kurban olunmayacak gibi değil ki pudra :(

lifetrainee dedi ki...

bitmeyen görünen ama aslında çoktan bitmiş gitmiş olan birşeye ağlayan gözlerle el sallandığını düşünüyorum, dün maildaki satırları okurken çok kötü hissettim, karşımdaki masadaymışcasına eski günlerimizi düşündüm, daha kötülerini de yaşadın alicecim, be metin be metin, geçecek gidecek, kurban olduğunu sandığına değmeyecek... uzakta da olsa tam destek full destek için burdayız. yalnız değilsin.

İkram Töre dedi ki...

dış kapının dış mandalı gibi dikilicem karşına Alice, ama napim..
dayanamadım, yazıcam işte.
iyi bir insan olduğun için kendini cezalandırma..
dünya böyle..kirli, vıcık vıcık..
sen yine de sıcak ve temiz tut yüreğini, içindekileri..

La Santa Roja dedi ki...

lifetrainee, haklısın biliyorum derinlerde ama bu canımın yanmasına engel olamıyor maalesef. kurban olunması gereken de benim yahu :)

İkram Töre, ne demek dış kapı ne demek mandal yahu. Senin yazılarında da tanıdık şeyler bulduğum için yazdım sana da. Öyle ya da böyle hepimizin benzer şeyler yaşaması bana umutsuzluktan başka birşey vermiyor maalesef :(