11 Kasım 2009

Şemşiye

Kısa boylu insanlar, şemsiye kullanma ehliyeti ve ruhsatı almadan şemsiyeyle sokağa çıkamamalı. Hatta kısa boylularla sınırlamayalım bunu, bütün insanlar diyelim. Zira kısa boylulardan gelen ek tehlike göz çıkartması iken, şemsiyeli iki kişinin kaldırımda yan yana yürümesinden kaynaklı trafik sıkışıklığı ve asap bozulması şemsiye kullanan bütün öküzlerden kaynaklanabiliyor. Hızlı bir ders isteyen eğitilebilir öküzler, sözüm size:

1. Eninizi 3 katına çıkaran cisimler taşırken yan yana yürümekte ısrar etmeyin!


2. Arkadan gelip acelesi olduğundan sizi geçmeye çalışan insanları fıtık etmeyin!
3. Bu insanlar izin istediklerinde yol vermekten anladığınız şey sadece zınk diye durmak değil kenara çekilmek olsun!
4. Karşıdan birinin geldiğini gördüğünüzde o nazik kolunuzu azıcık kaldırın da görkemli şemsiyelerinizin altında geçebilsin insancıklar!


5. Otobüsten, metrodan çıkarken 3 damla yağmur yerseniz erimezsiniz, insan kalabalığının içinde o şemsiyeyi çaat diye açıp milletin gözünü çıkarmayın!


Ya da gidip kapşonlu mont kullanın, iplerini iyice çekip bağlayın ki embesil görüntünüz tam olsun.

13 yorum:

Vladimir dedi ki...

Ben bu konuda uzun boylu olmanın verdiği tüm dezavantajı yaşayan bir türk genci olarak çok dertliyim zaten. Bu yazıyı burda gördüm ya dertlenen bir tek ben değilmişim bu uyuzları öküz olarak gören bir ben değilmişim diye kendi kendime sevindim bi an. Her yağmurlu havada bir sinir harbine giriyorum kaldırımlarda. Yağmurda dolanmakdan nefret edecek hale geldim. Öküz işte bu durumu açıklayan en iyi sofat öküz. Bunlar öküz olduğu için böyleler. Öf ya :((

La Santa Roja dedi ki...

Ahah Vladimir ben bir de cep hatunuyum, bıdık birşeyim bu kadar dertliyim, senin gibi olsam alıp Kalaşnikof'u sokağa fırlayacağım demek ki :D

iris dedi ki...

hele bir de daracık yerlerde o şemsiye açılmıyor mu! hiç de umursamaz bunlar gözün mü çıkmış, kaşın mı delinmiş... bir de uyardın mı, sen suçlu olursun :) uyarmayacaksın, direkt dalacaksın :D

(gerçi tamam, şiddete karşıyız da; laftan anlasınlar azıcık!

Ayşegül dedi ki...

Bu günlerde herkesin ihtiyacı olacağını düşündüğüm bi rehber hazırlamışsın, bayıldım=)
Üşenmeyelim, okuyalım, okuduklarımızı uygulayalım..
Sevgiler..
:)

Aicha! dedi ki...

Bir de tramwaya öyle binenler var dua edin de rast gelmeyin !

Eylül, dedi ki...

ha haha hahahah .) bu yazıyı bastırıp pankart vari bir biçimde sokakta koşabilirim öylece caddeler boyunca:)) hele o, otobüste şemsiye açıp şemsiyenin kapıya sıkışması sonucu inememesi durumunda popolarına postitle embesil damgasını yapıştıralm.. oh mis olur vaallaa:)

lifetrainee dedi ki...

bence algida şemsiyeleri yasaklanmalı...

NzN dedi ki...

Ne kadar şahane bi şeymiş yalnız olmadığını görmek! Bence belediye yağmurlu günlerde zabıtları bu tarz işlerden sorumlu ilan etsin.Şemsiye kullanmayı bilmeyenlere de "çat" diye ceza kessinler.Bunun sigara yasağından da bir farkı olmasın hatta!!

Bir de türk milleti kaldırımda aslaa ve aslaa kenara çekilip yol vermez bilirsiniz.Bütün yollar onların...ay çok uzun oldu farkındayım ama bir de kaldırım ortasında duran cinsleri var ya bunların.Onlara da ayrıca uyuzumm.Hmm bak onu da gidip ben yazayım bari :)

nily21 dedi ki...

Daha bu sabah gözümü çıkarıyordu biri..ne iyi olmuş bu yazı..gerçi okuyan da uygulayan da gene biz oluyoruz ama şu ceza işi iyi fikir galiba :)

La Santa Roja dedi ki...

iris hakedene şiddet göstermek sünnettir :p

Ayşegül, valla bu öküzlerden ve öküz davranışlarından bir ben bu kadar dertliyim sanıyordum. Meğer herkes sıkıntılıymış!

Aicha!, pamuk şekeri onlar. 2 damla yağmur değse eriyecekler de ondan tuvalete bile açık şemsiyeyle gidiyorlar :p

La Santa Roja dedi ki...

Eylül, post-it'i yapıştırıp yapıştırıp kaçalım aktivist eylemci olalım :p

lifetrainee'cim, sizin oralarda da var mıymış bu öküzden ve Algida şemsiyelerinden? Yoksa kurtuldun mu kaçınca :)

NzN, yaz yaz memleketimden insan manzaraları :) Kaldırım onların babalarının malı yol mol ne verecekler de bu durumda hepsinin babasının aynı olması gerekiyor :p

nilgün, benim bloğumun okuyucuları bilinçli kitle zaten :p Bunları biz yazıp biz okuyoruz, asıl hedef kitle okumak gibi gereksiz işlerle zaman harcamaz.

Deniz Poyraz dedi ki...

hahahahahaha super....

La Santa Roja dedi ki...

uyarılarımız devam edecek.