22 Kasım 2009

Optimizm

Olaylara iyi tarafından bakmak lazım değil mi?
Yemek yiyemiyorum, bir haftada 3,5 kilo gitti. Süper!
Yatak odamda uyuyamadığımdan koltukta TV karşısında uyukluyorum. Ne çok kanal varmış, hepsini öğrendim. Süper!
Uykusuzluğa dayanamam ya normalde, bu saatlerde hep ayaktayım artık. Gece hayatım oldu yine birden bire. Süper!
Ben tek başınayken sen kimbilir kimin tepesindesin düşünceleri yüzünden bütün hatunlara nefretle bakıyorum, paranoyam için süper kaynak sağladım. Süper!
Sen demiştin ya bana Kızıl Azizem diye, sen koymuştun ya adımı, mahlasımdan nefret eder oldum. Bloğa bile giresim yok, domain'i kapatıp pılımı pırtımı toplayıp sadece Alice olasım var. Yeni başlangıçlar yapmaya itiş. Süper!
Sevdiğimken bile bu hatun ne anlatıyor ki diye merak edip okumadığından şimdi de uğramayacağını bildiğimden her türlü kızgınlığımı kusup bütün blog konseptini ergene çevirip yorumcu ve okuyucu kaybettiğime göre pılı pırtıyı toplamak da pek sorun olmaz. Süper!
Ne salak bir aşık oluyormuşum, gözüm açıldı, bundan sonra Tanrı karşıma çıkacaklara merhamet etsin. Dünya kazık yemiş bir manyak hatun daha kazandı. Süper!

Recovery sessions have recently started.

16 yorum:

Canselmo dedi ki...

Okuyucular ve yorumcular burda.
Bir an önce kendi gelmen, tekrar mutlu style yazılar yazman dileğiyle..

Dilcun D. dedi ki...

istediğin kadar ergen tribi yap ya, burası senin çöplüğün :) ben okumaya devam ediyorum valla. süper!

Canselmo dedi ki...

Bu arada keşke "kendi gelmen" yazmasaymışım. Moral vereyim derken sıçmaya gerek yoktu. :)

Unknown dedi ki...

zaman soğutunca olayları bu kadar sivri kararlar almama gerek yokmuş diyorsun, diyebilirsin!

La Santa Roja dedi ki...

Moralim bir var bir yok be Can, yoyo oldum resmen :p

DoDo sağolasın ama kendi kendime öğürmeye başlıycam yakında. Geyik olmak lazım...

J.C ne kadar sivri o kadar iyi diyorum şimdilik, du bakalım.

Stil Direktoru dedi ki...

Ruh halime ne kadar da uydu bu " bundan sonra Tanrı karşıma çıkacaklara merhamet etsin. Dünya kazık yemiş bir manyak hatun daha kazandı. Süper!" etti 2 bebek...

İkram Töre dedi ki...

Rojaa ve stil direktörü..
hadii kızlarr, bi sakinleşin kendinize gelin lütfen.
hadi onlar ruhsuz, sevmeyi, sevilmeyi bilmiyor.
siz öyle değilsiniz kiii..
onlar gibi davranmanın ne alemi var?

karga'nın günü dedi ki...

Yürü be Santa Roja,buraya içindeki zehri kusmazsan,şişmeye başlarsın yakında. Buraya yaz, okuyucu ve yorumcularına anlat ki içindekiler çıksın ve bundan kurtul(tabi kurtulmak istiyorsan) biran önce.

absalom dedi ki...

:))
ben asıl bundan sonra okuyacağını düşünüyorum...

santa roja ne yapıyo?
ne düşünüyo?
neye kızgın?
mutlu mu yoksa? olamaz lan bensiz bu işte bi yannışlık var...
felan.

beraberken bildiği şeyleri insan blögda okur mu?
ama artık bilmiyo.


dipnöt,
yaradılış neyse odur kolay değişmez.
içinde yoksa kolay kolay kazık yemiş manyak bi hatun olamazsın.
olurum dersin de.

olmaz o iş.
cıx.

:)

La Santa Roja dedi ki...

Edi hepimis manyakız oley :)

Zaman, Edi'nin bu kanıya vermiş olmasının sebebinin benimkiyle aynı olduğunu hiiç sanmıyorum zira kendisinin melek gibi bir kocişi var. Onu delirtenler başkaları olmalı :)

La Santa Roja dedi ki...

Gamlı Baykuş, öyle kurtulmak istiyorum ki bilemezsin. Kus kus bitmedi gibi geliyor bazen, bazen de diyorum daha dur daha dur. Üzülmemeyi beklemen saçma olur da ben fazla üzülüyorum galiba :( O da öyle diyordu, verilen değerleri burdan kıyasla...

absalom, okusa ne yazar okumasa ne. Ben onu hatırlamamak ve sapık gibi takip etmemek için mailleri sildim, msni sildim, facebook'u sildim, Allahtan o blogcu değil onu silemezdim mecburen hackletmem filan gerekirdi :p Kazık yemiş olmak içten gelmiyor da manyaklık konusunda bişiy diyemeyeceğim. Kazıkla herkesin göstereceği tepkime farklı olabilir :) Hem manyaklık iyidir :p

varol döken dedi ki...

optimizm ya da pesimizm diye bir şey yoktur... gerçekler vardır, gerçekler acıdır, acı güzeldir, gerçekler de güzeldir...

öğüttüğü kadar büyütür bu işler, boşver...

La Santa Roja dedi ki...

Büyümek istemiyorsam?

varol döken dedi ki...

o zaman büyümez aslında kimse büyümek istemedikçe diyelim, küçüklerin gözlerinden büyüklerin ellerinden öpelim:)

bayram geldi yahu...

pudra dedi ki...

ben de burdayım.ama benzer bir sorun ve başka bir sorun yüzünden yayına ara verdim.ha ff'te fink atmaya devam tabi ki.sarhoşluğumu orda devam ettiriyorum.

La Santa Roja dedi ki...

Büyümeden yaşlananlardan olucam ben Varol.

Evime ulaşacak ve uzun süre oturabilecek duruma geleyim, o zaman FF'de finkine eşlik ederim pudra :)