17 Nisan 2009

Ayakkabıma Dokunma!

15.04.2009 @Radikal:

Diyanet: Topuklu ayakkabı giymek caiz değil

Dini Sorular Komisyonu, resmi internet sitesinde sorulan ‘Bazı din adamları ses çıkardığı ve dikkat çektiği için kadınların topuklu ayakkabı giymesinin dinen caiz olmadığını dile getiriyor. Bunun dinde bir yeri var mıdır? Kadınların topuklu ayakkabı giymesi dinen caiz midir?’ sorusuna şu yanıtı verdi: “Gösteriş amacı güdüldüğünde her türlü giysinin giyilmesi sakıncalıdır. Kadınların, dışarıda mümkün mertebe dikkat çekmeyen bir tarzda giyinip yürümeleri asıldır. Ses çıkartmak maksadıyla bir tür giysinin veya ayakkabının giyilmesi elbette caiz olmaz."


Bi gidip çay koyun ya. İşiniz gücünüz mü yok Allah'ın belaları! Sonra çıkıp konuşun siz sözde laik bozuntuları "Türkiye İran olamaz." Bok olamaz. Adamların kafalarının çalışma şekline bak! Topuk sesinin tahrik ettiği ırka İranlı, Suudi Arap ve Afgan diyorduk, Türk'ü de eklemeli...

7 yorum:

mimi wonka dedi ki...

Oy oy oy Christian Louboutin dimi o. Yerim onu ya pamuklara sarar saklarım, daha akşam olmadan sarhoş oldum sayende Alice!

mimi wonka dedi ki...

Diyanete laf etmeyi unuttuğumu fark ettim, gerçi ben onları onlar beni sevmez, öptüm seni diyanet işleri diyorum.

La Santa Roja dedi ki...

Sanat eseri ya Mimi, bir sitede indirimli fiyatla €250 gibi birşeye satılıyordu, içim gitmedi desem yalan olur ama oha bir yandan da. Ölmeden bunlardan birini giymeli her kadın :)
Diyanet'i seveni de ben sevmem zaten hem :p

hep dedi ki...

Teşekkür ederim La şate mi kantareeee:) Valla bu haberi okuyup ben de La havle çekmiştim ağzına sağlık.
Zihniyete bak ayol, topuk sesinden tahrik oluyolarsa bizim ırz-namus güvenliğimiz sıfıra düşmüş de haberimiz yok ! Hayır bu nasıl imgelemdir, bu nasıl yaratıcı bir fantezi dünyasıdır onu anlamış değilim.

La Santa Roja dedi ki...

O topukların altında ezildiklerini hayal edip heyecanlanıyor olsalar gerek.

Sycorox dedi ki...

ohoho bu modeline bayılıyorum,hakikaten ölmeden önce sahip olunmalı:)
Diyanet efendiler bi yürüyün gidin yaaa:/

La Santa Roja dedi ki...

Bayılmayan var mı Sycorox :) Güzeli kim sevmez