2 Nisan 2009

Dikkat! Erkekleri ilgilendirmeyen yazı

1 aydır falan kendime acayip bakmaya başladım.

Hayatımda ilk defa her akşam makyajımı siliyor, yüzümü temizliyor, tonikle canlandırıp gözaltlarımı ayrı yüzümü ayrı nemlendiriyorum. Haftada bir peeling yapıyorum.
Yine hayatımda ilk defa rejim yapmaya çalışıyorum. Sigarayı bırakmamın ardında 56 kiloya çıktığım için kahvaltımı yulaf, öğle yemeğimi salata ile geçiştiriyorum. Akşamı sormayın, dün krokanlı fındık ezmesi kaşıkladım :p
Her öğünden sonra dişlerimi fırçalamak OK de, bunun yanında her gece yatarken diş ipiyle bütün dişlerin arasını temizleyip gargara yapıyorum. Arkadaki ulaşamadığım diş araları için Watsons'dan böyle çatal gibi birşeye gerili hazır diş iplerinden bile aldım.


Duştan sonra saçlarıma önce renk koruyucu bakım kremi, sonra Elidor 7/24 Şekillendirici, üstüne de saç parlatıcı serum sürüyorum. Bu arada Noni'nin önerdiği Amway kıvırcık saçlar için köpüğü alıp denedim. Sonuç çok başarılı, turuncu lülelerim elektriklenmeden salınıyor gün boyu. Tavsiye ederim tüm cıvırcıklara.
Haftada bir oturup manikür yapıyorum, kütikülleri temizleyip öjemi sürüyorum. Ojenin rengi 2-3 günde bir değişiyor.
Lazerli epilasyona başlayacağım önümüzdeki hafta. No more kıl tüy!

Birileri bana orta yaş krizine daha yaklaşık 8-10 yılım olduğunu hatırlatmalı.

5 yorum:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Peki bütün bunları yapmak ne kadar vakit alıyor :) Sen saydıkça ben yoruldum vallahi yorulmakla da kalmayıp acaip üşendim sanki yapan benmişim gibi.
Şu kıvırcık saçlar için ürünü denemeli. bonus reklam oyuncusu gibi dolanıyorum ortalarda :)

La Santa Roja dedi ki...

Düşündüğün kadar uzun sürmüyor Kedi'ciğim, ben de "Ağmaan kim uğraşacak" diyordum ama korkulacak birşey yokmuş. Şöyle ki;
Yüz Bakımı : ~4 dk.
Diş Bakımı : ~5 dk.
Saç Bakımı : ~5 dk. Kurutma makinesiyle kurutma da + ~5 dk.
Manikür+Oje : ~15 dk.
Sadece oje : ~3 dk. İkinci kat + ~3 dk.

O kadar da çok değilmiş hakketen değil mi :)

Nil dedi ki...

euheu ya evet bunları rutine oturtmak lazım yoksa ilerde yapmaya başlamak daha yorucu olur bence de

turumcu dedi ki...

Çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır. Bir gün herkes bakımlı kadın olacak!! :P
Bu Amway köpüğü nereden edinebiliriz aceba?

La Santa Roja dedi ki...

Amway de Oriflame, Avon gibi temsilcilerle satılıyor turumcum, eğer çevrende bulamazsan bizim ofiste bir hatun satıyor ondan isteriz.