8 Nisan 2009

No Subject

Hayatımın "survive etmek"ten ibaret olduğunu farkettim.
Mutlu değilmişim uzun süredir. Mutlu muyum diye düşünmemişim bile.
İşimi sevmiyorum, evimi sevmiyorum, eşimi seviyorum ama o beni sevmiyor, Üzüm'ü seviyorum ama gene nevresimimi yırttı, Mina'yı seviyorum ama perdeye asılıp kornişi tavandan söktü, TicTac'ı sevmiyorum - hergün odamın kapısının önünden bok ve sidik temizlemekten bıktım, Süper Woman gibi her işimi kendim halletmekten yoruldum - birilerinin benim için birşeyleri düşünüp halletmesini istiyorum artık, kredi kartı borcu ödemekten sıtkım sıyrıldı - duygusal açlığımı para harcayarak kapatmaya çalışıyorum galiba, bir ilaca bağımlı yaşamak istemiyorum - astım ilacına ara verdiğim an gene hasta oluyorum, şikayet etmekten gına geldi ama başka hiçbir şey yapmıyorum.
Sanırım göçmenlik başvurusu yapıp siktir olup gideceğim.

Tanrılar biz insanların plan yaptığını görüp eğlenirlermiş.

5 yorum:

Canselmo dedi ki...

Clerks. izledin mi?

La Santa Roja dedi ki...

I-ıh. Dizi olan mı film olan mı?

Canselmo dedi ki...

Film olan. İnsanın öyle yaşayası geliyor diyeyim.. :(

si-men dedi ki...

son kısım nerden, pek bir tanıdık kendisi zira?

La Santa Roja dedi ki...

bilmiyorum ki :o