3 Nisan 2009

Feyk atış

Son birkaç gündür yazdığım şeyleri okuyunca 4-5 kilo fazlalığına kafayı takmış, blumia ve estetik ameliyat yolunda, kokoş, uzuun lüle lüle sapsarı saçlı ve Bülent Ersoy makyajlı dolanan, Starbucks'ta double-shot non-fat latte içen, kafasının ve ezberinin çalıştığı tek konu kozmetik ve diet ürünleri olan, gerzek bir Akmerkez kızı portresi çizdiğimi farkettim.
Oysa ki turuncu kısa sayılabilecek saçlı, işe spor ayakkabıyla gelen, pantolonunun paçaları yerlere süründüğü için yırtılan, bastıbacak, sadece iş çıkışı arkadaşlarıyla buluşacağında saat 17:20'de makyaj yapan, elinde olsa pijamayla işe gelecek bişiyim. Eheheh komik miyim neyim :)
İzleyiciyi yanıltmak hiç hoş değil Nalan...

6 yorum:

Muzlu Turta dedi ki...

çizdiğin portre neden gerzek onu anlamadım. öyle kızları severim, gülümserim.

evet, hiç hoş değil :)

La Santa Roja dedi ki...

Ben de gülerim. Bi tarafımla :p

kelebenk dedi ki...

Oysa ki turuncu kısa sayılabilecek saçlı, işe spor ayakkabıyla gelen, pantolonunun paçaları yerlere süründüğü için yırtılan, bastıbacak, sadece iş çıkışı arkadaşlarıyla buluşacağında saat 17:20'de makyaj yapan, elinde olsa pijamayla işe gelecek bişiyim.

bir anda ayna konuşuyor sandım:D

ahahah napalım böyleysek:D sevinelim bence:D

La Santa Roja dedi ki...

Bence de :)

gwen dedi ki...

ben de aynaya bakıyorum adeta...

La Santa Roja dedi ki...

Pucca'nın 1 Nisan şakası gibi "hepimiz aynı kişiyiz aslında" oldu bu :p