1 Nisan 2009

Çulsuz Alice

Aradan 17 yıl geçtikten sonra klişe bir şekilde facebook'tan ilkokul arkadaşlarım tarafından bulundum. En son olarak tee ilkokul 4'ün başında gördüğüm insanlarla bir araya gelme fikri biraz tedirgin edici idi ama bir araya gelince son derece eğlendiğimi ve o insanları gayet tanıyormuşum gibi hissediğimi farkettim. Amma ve lakin büyük bir problem var;

Hepsi bildiğin concon!!!


Cuma akşamı buluşup Suadiye'de yemek, peşinden Cadde'de eğlence derken bendeki para rezervi, zaten ay sonu olması itibariyle kuruyup cücük kadar kaldığı içün, bitiverdi. Dönüşte beni Bostancı-Taksim dolmuşlarına bırakmalarını rica ettim ama yurdum delikanlıları saat 4'te böyle birşey yapamayacaklarını belirttiler. Poker yüzümü takınıp taksi durağına bırakmalarını söyledim fakat cebimdeki 10 TL ile anca dolmuş durağına gidebilirim muhtemelen. Neyse ki blöfümü yiyip o saatte bunun da mümkün olmadığını söyleyip beni evimin önüne kadar bıraktılar. Bu cuma da rakı-balığa davetliyim ama güzelim bir Beyoğlu meyhanesi yerine Reina'daki skindirik bir balık lokantasına olduğundan adım gibi de eminim. Her hafta böyle bir atraksiyona katılırsam en iyi ihtimal limon satmam gerekebilir.
Derhal annemi aradım:
-Annem, siz beni ne menem bir okula gönderdiniz? Bu insanlar Nişantaşı'nda, Cadde'de filan oturuyorlar. Ben daha ev arkadaşsız 2+1 eve çıkamamaktayım? !
-Biz tüm imkanlarımızı zorladık, sana yatırım yaptık çocuğum. Kolej bebesi yaptık seni.
-İyi yapmışsınız anneciğim.

Gönlüm zengin ama herşeyin de bir şeyi var yahu.

2 yorum:

hep dedi ki...

Uzak dur o arkadaşlarından. Bu ilişki bitmeye mahkûm çocuuum. Yol yakınken ayrılın. Yoksa çok mutsuz olacaksın, benden söylemesi :)Biraz daha görüşmeye devam edersen, kendini ünlü bir yazar, ünlü bir ressam vs. olma yolunda canla başla çalışıyor bulabilirsin. Parayla alınamayan şeyler de var hayatta' yı isbat etmek sana kalcak sonunda bak. Boşver bırak, geçmişte anılarında kalsınlar onlar. "Tayinim çıktı gidiyorum bu ellerden" filan de, ek onları en kısa zamanda:) Siz ayrı dünyaların insanlarısınız yavrum:)))

La Santa Roja dedi ki...

Ühühü ama ama...
Yok yahu rejimdeyim derim alkolde çok kalori var, ben almıyım derim. Ot çöp yerim n'apıyım :p