20 Nisan 2009

İstek

Hala radyodan istek yapılan devirlerde ve yaşlarda olsaydım bu sabah şöyle bir anons duyabilirdiniz:
La Santa Roja için çalıyoruz; Müslüm Gürses - Sensiz Olmaz

Öyle, geliyor bazı bazı...

5 yorum:

hep dedi ki...

Sanki yutub linki çalışıyor gibi de oraya koymuşsun, bari fizyden filan bulup da koysaydın ya.
Bu arada bu şarkıyı Müslüm Babadan ben de sık sık dinliyorum :) Şahsen şarkı söyleyebildiğinden bile emin değilim ben Baba'nın ama bu parçaya yakışmış be:) Bir de düzenleme cidden çok iyi.

Bu şarkı bloğun sadık okur ve yorumyazarlarından Hep için de gelsiiiin!

La Santa Roja dedi ki...

Bende çalışıyordu youtube, bu salak ofis bağlantısı ve bilgisayarında bile çalışıyorsa sorun yok demiştim ne var :p
Değiştirdim efendim, sizi mi kırıcam buyrun fizy linki.

Sycorox dedi ki...

Evet ya o şarkı çok güzel:)

La Santa Roja dedi ki...

Sözleri çok fena ama :(

Baziiil dedi ki...

Onun gibi nice adamı dağıtacak ortaçgil şarkısı vardır bir bilseniz... (misal Yolculuk)