27 Nisan 2009

Hepsi Benim Olsuunn!!

İnsan neden herşeye aynı anda sahip olamıyor sanki?
Ailem yanımda, yakın zamanda bir ev sahibi olacağım, milletin çatır çatır işsiz kaldığı şu günlerde çok memnun olmasam da rahat ve fena kazandırmayan bir işim var, hep hayalini kurduğum bir siyah bir beyaz kedilerimle mutlu mutlu yaşıyorum, bir dolu arkadaşım var, aç değilim açıkta değilim, alerjik astımım kontrol altında... Daha ne olsun, değil mi?
Bir de kıymet bilen olsa ya.

İnsanoğlu çok açgözlü be...

7 yorum:

ABİ dedi ki...

bu konuda bir fıkra var ama burada anlatmayayım..:)))

Muzlu Turta dedi ki...

"çok yiyerek zayıflasam" kısmı dışında çok sevdiğim Hepsi Grubunun hep bana şarkısını geldi aklıma !

tüm şişmanlar benim olsun :D

4Delay dedi ki...

En kısa zamanda baına büyük bir felaket gelecek. Hazırla kendini...

(Ciddiyim. Hiçbirşeyin bu kadar mükemmel gitmesi mümkün değil)

La Santa Roja dedi ki...

Abi, merak ett,m mail filan atıver olmazsa :)

Muzlu Turta, Hepsi chicks bile ayne dertten muzdaripse bu insanların genel problemi demektir :p

Baziil, bela mı okuyorsun yahu?! :p Hiçbirşey mükemmel değil zaten, merak etme. Sondan bir önceki cümleme dikkat çekmek isterim.

hep dedi ki...

Her şey çok, daha da güzel olacak :) Hepsi senin olsun, verdim gitti:)

Sanem dedi ki...

:)) Bence de.

La Santa Roja dedi ki...

:) Teşekkürler efenim, bu dileklerinizi sayısal konusunda da bekliyorum.