3 Nisan 2009

No More fat!

Kendimi koca karı ilaçlarından medet uman umutsuz ev kadınları gibi hissediyorum.
Bloglardan birinde okuduğum her yemekten sonra çeyrek bardak ılık suya 1 çorba kaşığı elma sirkesi katıp içme işlemini denedim. Sirkenin bu kadar rezil birşey olduğunu hiiiç bilmezdim. Kokusu burnumdan çıkmadı akşamdan beri beehhh!
Fakaatt!
1 günlük çalışmamın karşılığı -700 gr olarak dönmüş durumda. Sabah müsli, öğlen salata, akşam üzeri 1 saat Ebru ile pilates, (Eveet karnımı ve iç bacaklarımı çok iyi hissediyorum ve naturel duruşa dönüyorum.) akşam Nesfit, üzerine sirkeli su, gece yatmadan da Form çayı. Bu rejim işini bilmiyorum ama bokunu çıkarmış olabilirim. Acemi doktorun candan, acemi imamın imandan ettiği gibi acemi rejimci de sağlıktan eder mi ki...

7 yorum:

gregor samsa dedi ki...

o verdiğin ilk günkü 700 gram sudur.

cenazene geliriz, tabutu taşıyanlarda zayıf olmanı tercih edecektir:)

şaka bir yana bu yediklerinle sağlık sistemine maddi kaynak yaratırsın sadece.

La Santa Roja dedi ki...

Bu işlem 5,5 kg verene kadar sürecek Gregor, daha fazla değil :) Hem özel sağlık sigortam var :p

mimi wonka dedi ki...

Annem ameliyat olmadan önce vermesi gereken 5 kiloyu o sirkeli su olayını yaparak verdi. Ama başka bir rejim uygulamadı, sirkeli su olayı sindirimi kolaylaştırıyormuş sanırım, bünyede sonradan enerji diye depolanacak besin kalmıyor o şeyi içince. Pilates yapıyorsan zaten sıkı bir diyet uygulamana gerek yok sebze ağırlıkı beslen istediğin herşeyden birazcık ye. Senin uyguladığın diyet 2 aya kalmadan bünyeyi çökertir hoop diye aldığın kiloları da geri alırsın hızla. Ayrıca form çayı iğrenç bişi olm ya, yeşil çay iç mis... Bi de Ebru Hanım'a çok gıcık oluyorum ben, lafı geçti söylemek istedim içimde kalmasın ehuhehe:p

La Santa Roja dedi ki...

Ölüm orucu diyetimin ilk gününde hemen şeettiniz siz de :p 5,5 kilo Mimi yaa sigaraya tekrar mı başlasam n'apsam :( İşe yaramış bir örneği de varsa önümüzde iyi, ofise de aldım 1 şişe sirke ona devam o zaman :)

La Santa Roja dedi ki...

Ha, Ebru gıcıklıktan öte komik yahu!! İskeletor gibi olmuş, bir de tırnakların arasında toprak kaçmış gibi siyah French mi olurmuş ıyk. Bir de CD'nin arasında bir yerde şöyle birşey dedi koptum:
Karnımızı çok iyi hissediyoruz. Evet, hissediyoruz. Aslında ben pek iyi hissetmiyorum ama olsun. Çok iyiyiz.

Muzlu Turta dedi ki...

'no more fat' başlıklı bu yazınızı kınamasam da başlığınızı şidditle şiddetle kınıyorum ! lütfen efenim, kilolarınız ile ilgili sorunlarınızın toplumumuzu etkilemesine izin vermeyiniz. yaşasın şişmanlar sloganımı atıp cop yeme pahasına eylememi de yaptım aha da ! yaya ya şaşa şa şişman şişman çok yaşa

gimme more ;)

La Santa Roja dedi ki...

Sizin ilgilendiğiniz şişmanlar bağyan değil ama efendim, o bakımdan kınamayınız beni :) Şöyle olsun o zaman: No more fat for the ladies!